Huit influenciadors ajuden l'Ajuntament de València a promoure l'ús del valencià en les xarxes socials
El consistori vol fer valdre la idea que es pot triomfar en aquestes xarxes sense renunciar a la llengua pròpia
Pepiu, Apitxat, Simmer Valenciana, Emma Tomàs, Júlia, Aitor, Figamon i Gal·la Mart són els huit influenciadors i influenciadores que participen en la campanya que acaba de llançar l'Ajuntament de València per a potenciar la creació de continguts en valencià a les xarxes socials. La campanya es difondrà a través d'Instagram, Twitter i Facebook.
La regidora de Gestió de Recursos, Luisa Notario, ha explicat a través d'un comunicat, que la iniciativa, denominada "Més que un like!", vol difondre l’exemple d’influenciadors i influenciadores que fan continguts en valencià i l’èxit dels quals en les xarxes “demostra que no cal renunciar a la llengua pròpia per a triomfar amb les seues publicacions”.
Més llegit
-
Un punt i gràcies
-
Una caiguda mundial en el núvol d'Amazon provoca fallades massives en diverses plataformes i els pagaments amb targeta
-
La caiguda parcial del sostre en un pis d’Alfafar obliga a evacuar tota la finca
-
Gandia instal·la cinc depòsits fluvials amb capacitat equivalent a 22 piscines olímpiques per a afrontar els episodis de pluges
-
Consum obri un expedient sancionador a una promotora de festivals per pràctiques abusives
-
Un comerciant convertix la cara d’un lladre en xapes que s’esgoten en hores a València