Huit influenciadors ajuden l'Ajuntament de València a promoure l'ús del valencià en les xarxes socials
El consistori vol fer valdre la idea que es pot triomfar en aquestes xarxes sense renunciar a la llengua pròpia
Pepiu, Apitxat, Simmer Valenciana, Emma Tomàs, Júlia, Aitor, Figamon i Gal·la Mart són els huit influenciadors i influenciadores que participen en la campanya que acaba de llançar l'Ajuntament de València per a potenciar la creació de continguts en valencià a les xarxes socials. La campanya es difondrà a través d'Instagram, Twitter i Facebook.
La regidora de Gestió de Recursos, Luisa Notario, ha explicat a través d'un comunicat, que la iniciativa, denominada "Més que un like!", vol difondre l’exemple d’influenciadors i influenciadores que fan continguts en valencià i l’èxit dels quals en les xarxes “demostra que no cal renunciar a la llengua pròpia per a triomfar amb les seues publicacions”.
Més llegit
-
Koldo, a Ábalos: “Tinc dos mòbils de Santos de totes les barbaritats. El teu cas és un joc de xiquets comparat amb ell”
-
Troben a quatre metres de profunditat el cadàver de l’home de 35 anys desaparegut al Túria
-
Avís taronja i groc per tempestes i granís en bona part de la Comunitat Valenciana esta vesprada
-
Catalá anuncia que la multinacional tecnològica Microsoft s'instal·larà a València
-
Atenció amb les tronades fortes dimarts de vesprada
-
Una alt càrrec d'Emergències confirma l'enviament de bombers a vigilar el Magre i el Poio (a Paiporta, Picanya i Torrent) a les 12:48 el dia de la dana
Més vist
Més escoltat
-
16.06.2025 | Línia de fons
-
16.06.2025 | 90 minuts
-
16.06.2025 | “Tema d’actualitat” Festa, sarau, gresca, marxa: 'La Historia del Ocio nocturno en España'
-
16.06.2025 | “El fil d’Irene” Les dones prerafaelistes invisibilitzades, però no invisibles
-
13.06.2025 | “Gran pantalla” i 'Votemos': una reunió de veïns que destapa els prejuís
-
16.06.2025 | “Distopies” Gaudir del temps lliure il·limitat