Huit influenciadors ajuden l'Ajuntament de València a promoure l'ús del valencià en les xarxes socials
El consistori vol fer valdre la idea que es pot triomfar en aquestes xarxes sense renunciar a la llengua pròpia
Pepiu, Apitxat, Simmer Valenciana, Emma Tomàs, Júlia, Aitor, Figamon i Gal·la Mart són els huit influenciadors i influenciadores que participen en la campanya que acaba de llançar l'Ajuntament de València per a potenciar la creació de continguts en valencià a les xarxes socials. La campanya es difondrà a través d'Instagram, Twitter i Facebook.
La regidora de Gestió de Recursos, Luisa Notario, ha explicat a través d'un comunicat, que la iniciativa, denominada "Més que un like!", vol difondre l’exemple d’influenciadors i influenciadores que fan continguts en valencià i l’èxit dels quals en les xarxes “demostra que no cal renunciar a la llengua pròpia per a triomfar amb les seues publicacions”.
Més llegit
-
Un accident en la V-30 i un altre en la pista d’Ademús alentixen el trànsit que ix de València
-
Cel cobert, vent de gregal i possibilitat de pluges dèbils a la Safor
-
Controlen l’incendi en una nau de reciclatge a Alzira que va obligar a desallotjar cases properes
-
Més núvols i ruixats dèbils el cap de setmana
-
Una altra xiqueta va patir trastorns després que la sedara l'anestesista detingut per homicidi imprudent
-
Presó per a l'home acusat d'apallissar mortalment la parella a Catarroja