HOSBEC considera normal el descens de visitants estrangers a Espanya a l'agost
El president de la patronal hotelera de la Costa Blanca viatja a Turquia per a estudiar l'oferta turística del país.
El President de la patronal hotelera de la Costa Blanca (HOSBEC), Toni Mayor, ha explicat a Les notícies del matí que considera moderat i normal el descens del nombre de visitant estrangers a Espanya durant el mes d'agost. Les últimes dades de moviments turístics indiquen que el mes passat 1,2 milions de turistes van visitar la Comunitat Valenciana. Tot i que la despesa diària dels visitant va augmentar fins a arribar a una mitjana de 97 euros, la xifra es inferior a la mitjana espanyola.
Mayor ha assegurat que "no s’ha de ser dramàtic", i que el principal motiu de la menor afluència de turisme s’explica per les bones condicions meteorològiques que s'han viscut enguany a tot Europa. De fet, el president d'HOSBEC està de viatge a Turquia amb una delegació empresarial per a estudiar l'oferta turística del país que, segons ha assenyalat, és un dels principals competidors.
Pel que fa al futur immediat, ha assegurat que els hotelers poden estar tranquils, ja que "tenim una fidelitat molt gran". Amb el canvi de temporada, però, s'inicia l'arribada d'un nou tipus de turisme més específic: persones de més edat que gasten menys.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Quatre dies més de calor
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana