Un home mor ofegat a la platja de Xilxes quan intentava salvar tres xiquetes
Els equips de salvament van poder rescatar les tres menors i la mare d'una d'elles, que també havia entrat a l'aigua
Un home ha mort aquest divendres a la platja de Xilxes (Plana Baixa) quan intentava rescatar tres xiquetes que no podien eixir de l’aigua. Els fets es van registrar al voltant de les 18:00 hores, prop de la popular passarel·la panoràmica.
Les menors van alertar els banyistes presents de les dificultats per a eixir de l’aigua, moment en què una persona d’avançada edat i la mare d'una d'elles hi van entrar per intentar rescatar-les.
Malauradament, el corrent era massa fort i l’home no va poder arribar a les xiquetes. Els equips de salvament es van desplaçar fins al lloc dels fets i van aconseguir portar fins a terra sanes i estàlvies la dona i les tres menors, però no van poder rescatar l’home amb vida.
Més llegit
-
Sanció de 650.000 euros a la VIU per obligar l'alumnat a identificar-se amb reconeixement facial en els exàmens
-
Catalá anuncia que se sancionarà a Compromís per "embrutar la ciutat" amb la seua nova campanya sobre transport
-
Dos dones ferides al centre de València en caure'ls un arbre pel vent
-
Avís taronja per vent fort, que ja registra màximes de 145 km/h a Xodos
-
L’hotel del Benidorm Fest llança un comunicat fals i es queda tan... Pancho
-
Presó sense fiança per a l'home acusat de matar el veí d'un tir a Catarroja