Com han d'actuar les empreses respecte a la crisi del coronavirus?
El Ministeri de Treball ha preparat una guia d’actuació en l'àmbit laboral en relació amb el coronavirus. Es tracta de mesures preventives de tipus col·lectiu o individual que ha d'aplicar el servei de prevenció de cada empresa, segons l’avaluació de risc d’exposició amb la malaltia.
Les empreses poden adoptar, temporalment, mesures organitzatives o preventives per a evitar situacions de contacte social.
Es recomanen mesures de flexibilitat laboral, com ara el teletreball, en els casos en què siga possible.
Cal netejar sovint les superfícies de treball i facilitar mitjans per a rentar-se freqüentment les mans amb aigua i sabó.
Es recomana disposar d’un nombre suficient de dispensadors amb solucions hidroalcohòliques.
És molt important també la ventilació adequada dels espais i dels llocs de treball.
Només es recomana l’ús de mascareta de protecció individual en aquells sectors on s’haja prescrit.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
Alerta pel fort episodi de pluges: Emergències demana retirar cotxes de zones inundables i no travessar barrancs
-
L'Aemet activa avisos per pluges i tempestes de vesprada amb possibilitat de granís i vent fort
-
Condemnen Sanitat a pagar 100.000 a una jove d’Ibi que va acabar en coma per una greu reacció al·lèrgica
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso
-
La Policia busca un home de 23 anys acusat de matar al padrastre al barri de Sant Isidre de València