La Guàrdia Civil redueix a tirs un home a les Coves de Vinromà
Un agent ha disparat dues vegades a les cames de l'home, armat amb una arma blanca
La Guàrdia Civil ha reduït a tirs un home a les Coves de Vinromà (Plana Alta) aquest diumenge al voltant de les 7 del matí, després que provocara danys materials en un pub i diversos vehicles i amenaçara amb una arma blanca els agents.
Clients del pub han telefonat a la Guàrdia Civil en el moment que l’home ha començat a provocar danys materials al mobiliari del local. Quan hi han arribat els agents, l’home ja estava al carrer. Després de demanar-li que es calmara, els ha amenaçat amb una arma blanca.
Segons han explicat fonts policials, l'home s'ha llançat damunt d'un dels agents quan intentaven reduir-lo, moment en què li han disparat dues vegades a les cames. A conseqüència de les ferides, que no posen en risc la seua vida, ha hagut de ser traslladat a un hospital. A hores d'ara està detingut i custodiat per agents de la Guàrdia Civil en aquest centre sanitari.
L'home està acusat de tres delictes: un d'atemptat contra agent de l'autoritat, un altre de robatori amb violència i un tercer d'alteració greu de l'orde públic.
Més llegit
-
Detenen els dos homes atrinxerats durant vint hores a Elx que van apallissar de mort dos homes i van ferir-ne un tercer
-
El Nadal més car de la història: els productes típics de la taula es disparen un 10% en menys d'un mes
-
Els dies festius venen amb incertesa meteorològica
-
Vandalitzen amb pintades la seu del PP de Finestrat
-
Baixa la incidència de la grip, però repunten les infeccions per covid i virus sincicial
-
Joan Ribó declara al jutjat per la construcció de la piscina d'Alboraia