La Guàrdia Civil investiga la mort d'un jove a Cullera
Segons ha pogut saber À Punt, l'autòpsia determinarà, previsiblement aquest dilluns, les causes del succés
La Guàrdia Civil investiga la mort d'un jove de 25 anys al barranc de Cullera. Segons ha pogut saber À Punt, el cadàver, que han trobat aquest dissabte a les 10:00 hores, presenta un fort traumatisme cranioencefàlic a conseqüència d'una caiguda d'una altura de tres metres a una superfície rocosa.
El jove no portava damunt documentació, però ja ha sigut identificat.
La hipòtesi d'entrada amb què treballa la Benemèrita és la mort accidental del xic, ja que no s'han apreciat signes de violència en la primera inspecció forense.
El resultat de l'autòpsia, que previsiblement es farà aquest dilluns, podria fer que els fets s'investiguen com a homicidi.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Calp decreta tres dies de dol per la mort de dos xiquetes en accidents tràgics
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura