El govern espanyol aprova el primer Programa de Control de la Contaminació Atmosfèrica
Les 57 mesures pretenen reforçar el sistema de seguiment de les emissions i de l’impacte en la salut i en els ecosistemes.
El Consell de Ministres ha aprovat el primer Programa Nacional de Control de la Contaminació Atmosfèrica, que inclou un catàleg de 57 mesures. L’aprovació arriba el mateix dia de la vaga mundial per a exigir una acció urgent i decidida per a frenar l’emergència climàtica.
La ministra per a la Transició Ecològica, Teresa Ribera, ha assenyalat que l’aprovació del programa permetrà a Espanya complir les obligacions amb la Unió Europea en matèria de control de la contaminació atmosfèrica.
Ribera ha explicat que permetrà reforçar el sistema de seguiment de les emissions i dels seus impactes en la salut i en els ecosistemes, i ha recordat que d’acord amb dades de l’Organització Mundial de la Salut la contaminació de l’aire és el factor de risc de mort en el món.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
Nit en blanc a plaça d'Hondures de València per una picabaralla entre residències
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Estiu amb data de caducitat
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat