La Generalitat presenta les ajudes per l’incendi de Beneixama
Les persones afectades denuncien que encara no han rebut les ajudes compromeses pel foc, que ha afectat entre 15 i 20 hectàrees de cultius.
Una trentena de propietaris de Beneixama, a l’Alt Vinalopó, s’acolliran a les ajudes que la Generalitat té preparades per a compensar els danys a cases i conreus de l’incendi de fa tres setmanes.
Les persones afectades denuncien que encara no han rebut les ajudes compromeses pel foc, que ha afectat entre quinze i vint hectàrees de cultius, sobretot oliveres i ametlers. De fet, aquestes ajudes es van aprovar a finals de juliol, però ha sigut aquest matí quan la consellera de Justícia, Gabriela Bravo, ha presentat el pla al veïnat. La Generalitat calcularà la quantitat de les ajudes, una vegada reba els informes dels afectats, que tenen un termini per a presentar els documents fins al 16 de setembre.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
Alerta pel fort episodi de pluges: Emergències demana retirar cotxes de zones inundables i no travessar barrancs
-
L'Aemet activa avisos per pluges i tempestes de vesprada amb possibilitat de granís i vent fort
-
Condemnen Sanitat a pagar 100.000 a una jove d’Ibi que va acabar en coma per una greu reacció al·lèrgica
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso
-
La Policia busca un home de 23 anys acusat de matar al padrastre al barri de Sant Isidre de València