La Generalitat obri l'antiga seu de Correus com el Palau de les Comunicacions
L'edifici podrà ser visitat de forma gratuïta des del dissabte fins al dilluns en l'horari de 12:00 a 20:00 hores
La Generalitat obri aquest cap de setmana l'antic edifici de Correus i Telègrafs de València, reconvertit en Palau de les Comunicacions en la commemoració del centenari de l'edifici.
La seu estarà oberta de 12:00 i a les 20:00 hores i dissabte, diumenge i dilluns serà gratuït. A partir del mes del maig l'horari habitual serà de dimarts a diumenge de 12:00 a 20:00 hores.
Així ho ha anunciat la directora general de Promoció Institucional, María Fernanda Esribano, que ha assenyalat que aquest edifici és un els "exponents més importants" del patrimoni històric valencià i que amb la seua obertura "es posa a disposició de la ciutadania per ser visitat".
A més, Escribano ha recordat que l'edifici va ser adquirit per la Generalitat per incorporar-lo al "patrimoni públic de tots els valencians i valencianes", amb la finalitat de rendibilitzar el patrimoni, conservar-lo i protegir-lo.
Més llegit
-
Quaranta detinguts i un menor denunciat per violació en la nit de Sant Joan a València, amb 75.000 persones a les platges
-
El Ministeri d'Educació abaixarà les ràtios en l'etapa 0-3: màxim de quatre menors d'un any per educador
-
Fins quan serà festiu el 24 de juny a la Comunitat Valenciana?
-
L'onada de calor deixa màximes de 39,6 °C a Anna i la segona nit de Sant Joan més càlida de la sèrie històrica
-
Begoña Gómez entrega el passaport al jutjat per orde del jutge Peinado
-
Troben el cadàver d'un home a l'aparcament d'un centre comercial de Xàtiva dins d'un cotxe que no era seu