La Generalitat impulsa dues línies d'investigació sobre la Covid-19
Una avalua els símptomes i la immunitat postvacunació, i l'altra analitza les dades que està generant la pandèmia
La Generalitat promociona tres investigacions sobre la Covid-19, dues sobre el programa vacunal, i un altra relacionada amb la ciència de dades.
Un dels projectes de vacunació avalua i fa un seguiment a través d'enquestes dels símptomes en els primers trenta dies després de rebre la injecció. L'altre analitza el grau d' immunitat que s'ha assolit a les residències sociosanitàries. En aquest hi participen 13 centres en els quals resideixen unes 850 persones.
El grup d'investigació sobre dades el dirigeix la comissionada per a l'Estratègia Valenciana per a la Intel·ligència Artificial, Núria Oliver. El seu equip ha creat un Observatori Permanent de Ciència de Dades que recull la informació que està generant la pandèmia a la Comunitat Valenciana.
El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha informat d'aquestes línies d'investigació després de reunir-se amb els responsables per a conéixer els seus avanços. En paraules de Puig, aquests grups són un exemple "de la fortalesa del sistema d'innovació i d'investigació de la Comunitat Valenciana”.
Més llegit
-
Avís groc al nord de Castelló per tempestes per a esta vesprada
-
Almenys 25 ferits, tres de gravetat, en l'explosió d'un bar a Vallecas
-
La jutgessa de Catarroja eleva a 229 les víctimes de la dana després d'incloure el nonat d'una víctima mortal embarassada
-
La Conselleria d'Universitats qualifica d'“intolerable” que es negue la paraula al representant de la Generalitat en l'obertura del curs acadèmic de l'UJI
-
Una campanya solidària arreplega material escolar per a la xicalla en risc d’exclusió social
-
Clara Sanz Sobrino ja és la reina de les Festes de Castelló