La Generalitat de Catalunya assegura que el Mobile World Congress no se suspendrà
Demanen no generar alarmismes, després de les cancel·lacions d’Ericsson, Nvidia, LG, Amazon i Sony a causa del brot de coronavirus.
El conseller de Polítiques Digitals i Administració Pública de la Generalitat de Catalunya, Jordi Puigneró, ha assegurat que el Mobile World Congress (MWC) “en cap cas” se suspendrà ni es retardarà. A més, ha demanat no generar alarmismes, després de les cancel·lacions d’empreses com Ericsson, Nvidia, LG, Amazon i Sony pel brot de coronavirus.
Puigneró ha defensat que té “plena confiança” que el MWC es desenvoluparà amb normalitat i ha indicat que ho tenen tot preparat. “Estem, evidentment, preocupats pel que està succeint amb el tema del coronavirus i estem prenent les mesures perquè tot vaja amb normalitat, però el MWC no penja d’un fil”, ha exposat.
El conseller de Polítiques Digitals ha remarcat que no s’ha produït cap cas de coronavirus a Catalunya: “És un lloc segur de coronavirus”. Ha emfatitzat que “no hi ha cap motiu” per a no anar al MWC.
Sobre les empreses que han anunciat que no hi assistiran, Puigneró ha sostingut que el nombre total de les que vindran al MWC “són moltes més”, i que les que no venen ho fan per les polítiques d’empresa, que no deixen viatjar als seus treballadors pel món davant el brot, no per una qüestió exclusiva del saló o de Catalunya.
Més llegit
-
À Punt revoluciona la graella amb nous formats i més informatius en directe per a apujar l’audiència
-
S'activa la recerca de dos persones per tirotejar un veí d'Alfafar, després de descartar que l'autor estiga atrinxerat a casa
-
Almenys quinze persones mortes i una vintena de ferides en descarrilar un funicular de Lisboa
-
Mor un home en un tiroteig al centre de Xirivella i a plena llum del dia
-
L'Aemet admet que va informar de la possible evolució de la dana cap a Conca el 29-O
-
Un equip d'À Punt, brutalment agredit per dos ramaders a Alcalà de Xivert