La Generalitat de Catalunya assegura que el Mobile World Congress no se suspendrà
Demanen no generar alarmismes, després de les cancel·lacions d’Ericsson, Nvidia, LG, Amazon i Sony a causa del brot de coronavirus.
El conseller de Polítiques Digitals i Administració Pública de la Generalitat de Catalunya, Jordi Puigneró, ha assegurat que el Mobile World Congress (MWC) “en cap cas” se suspendrà ni es retardarà. A més, ha demanat no generar alarmismes, després de les cancel·lacions d’empreses com Ericsson, Nvidia, LG, Amazon i Sony pel brot de coronavirus.
Puigneró ha defensat que té “plena confiança” que el MWC es desenvoluparà amb normalitat i ha indicat que ho tenen tot preparat. “Estem, evidentment, preocupats pel que està succeint amb el tema del coronavirus i estem prenent les mesures perquè tot vaja amb normalitat, però el MWC no penja d’un fil”, ha exposat.
El conseller de Polítiques Digitals ha remarcat que no s’ha produït cap cas de coronavirus a Catalunya: “És un lloc segur de coronavirus”. Ha emfatitzat que “no hi ha cap motiu” per a no anar al MWC.
Sobre les empreses que han anunciat que no hi assistiran, Puigneró ha sostingut que el nombre total de les que vindran al MWC “són moltes més”, i que les que no venen ho fan per les polítiques d’empresa, que no deixen viatjar als seus treballadors pel món davant el brot, no per una qüestió exclusiva del saló o de Catalunya.
Més llegit
-
L’activista valenciana Emilia Nacher relata en À Punt les tortures patides després de la intercepció de la Flotilla cap a Gaza
-
L'aprenentatge de llengües retarda l'aparició de malalties cognitives
-
L'alcaldessa de Torrent va dir a Mompó a les 18 h que s'havia desbordat el barranc de l'Horteta i a Argüeso a les 19 h que hi havia un mort
-
Condemnen a tres anys i mig de presó el capità del vaixell naufragat a Indonèsia en què van morir quatre valencians
-
El professorat enceta este dilluns la tercera setmana de vaga indefinida
-
Les infeccions sexuals es disparen entre els majors de seixanta anys