La Generalitat assumirà la gestió de l’aeroport de Castelló l’1 de novembre
El conseller de Política Territorial ha informat de la ratificació del document que acredita la solvència econòmica i financera d’Aerocas.
La Generalitat assumirà la gestió de l’aeroport de Castelló a partir de l’1 de novembre, dins del procés de certificació que duu a terme la societat Aerocas davant de l’Agència Estatal de Seguretat Aèria (AESA).
El conseller de Política Territorial, Arcadi España, ha informat de la data i de la ratificació del document que acredita la solvència econòmica i financera de la societat pública Aeroport de Castelló SL (Aerocas) per a exercir com a gestor aeroportuari.
AESA va sol·licitar que el soci majoritari d’Aerocas, la Generalitat, acreditara que la mercantil disposa dels recursos necessaris i suficients per a fer front a les obligacions com a proveïdor de serveis de navegació aèria. El conseller d’Hisenda i Model Econòmic, Vicent Soler, va subscriure el 16 de setembre un document que garanteix la solvència necessària perquè Aerocas actue com a gestor de l’aeroport.
Més llegit
-
Quaranta detinguts i un menor denunciat per violació en la nit de Sant Joan a València, amb 75.000 persones a les platges
-
El Ministeri d'Educació abaixarà les ràtios en l'etapa 0-3: màxim de quatre menors d'un any per educador
-
Fins quan serà festiu el 24 de juny a la Comunitat Valenciana?
-
L'onada de calor deixa màximes de 39,6 °C a Anna i la segona nit de Sant Joan més càlida de la sèrie històrica
-
El València Basket, campió de la Lliga ACB per segona vegada
-
Troben el cadàver d'un home a l'aparcament d'un centre comercial de Xàtiva dins d'un cotxe que no era seu