La Generalitat amplia en 7,5 milions la dotació de les ajudes a la DANA de setembre
En total es destinen 21 milions per a pal·liar la pèrdua de béns de primera necessitat pel temporal de setembre.
La Generalitat ha ampliat en 7,5 milions d’euros la dotació de les ajudes per a pal·liar la pèrdua de béns de primera necessitat pel temporal de setembre, que va afectar principalment el Baix Segura i la Vall d’Albaida. Així, la quantia total d’aquestes ajudes ascendeix als 21 milions, amb l’objectiu d’arribar a més persones, ha explicat la vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra, durant la roda de premsa posterior a la reunió setmanal del govern valencià.
Fins ara, 3.110 les persones han rebut ajudes per valor de 4,6 milions d’euros. Les peticions, de fet, han desbordat les previsions inicials, però el Consell pretén arribar a atendre les més 8.400 sol·licituds presentades, cinc mil més que les inicialment previstes.
Més llegit
-
Transports duplicarà la via de Rodalia entre València i Aldaia i construirà una nova estació a Bonaire
-
Fins a tres accidents embossen l'accés i eixida de València per l'A-3, la CV-30 i la V-30
-
Mor la pantera Mamba del Bioparc als 20 anys
-
El TRAM d’Alacant recupera la circulació entre Hospital Vila i Benidorm després de les obres de duplicació de via
-
Pradas reitera el perdó a les víctimes de la dana al Congrés: "Sent no haver pogut fer més. Ho portaré amb mi tota la vida"
-
La jutgessa descarta la compareixença de Sánchez com a testimoni en la causa de la dana