Frenem la Contaminació reclama “naus tancades” per als granels del port de Castelló
Asseguren que s’emeten partícules contaminants que afecten la nostra salut i a la qualitat de l’aire que respirem.
La plataforma Frenem la Contaminació ha reclamat “naus tancades” per als granels sòlids al port de Castelló per a evitar l’emissió de partícules contaminants que afecten la salut i la qualitat de l’aire que respiren els veïns.
La plataforma veïnal ha recordat que el port de Castelló és el quart d’Espanya en aquest tipus d’activitat. Des d’ací es transporten materials com l’argila, el gra, el coc de petroli, biomassa o feldespat. Aquestes substàncies “provoquen l’emissió de partícules contaminants que afecten la nostra salut i la qualitat de l’aire que respirem”, han indicat.
Per això, Frenem la Contaminació reclama que “tota l’activitat relacionada amb els granels sòlids es faça en naus tancades i amb sistemes de càrrega i descàrrega també tancats i no a l’aire lliure com es fa en aquests moments”. A més, han demanat que el projecte d’ampliació d’aquesta terminal “no supose un augment de l’emissió de partícules contaminants”.
Més llegit
-
El govern portarà al Congrés divendres dos decrets amb la renovació automàtica dels lloguers i més protecció contra els desnonaments
-
Emergències gestiona 24 incidències per les fortes tempestes a la Plana d'Utiel-Requena, València i la Plana Baixa
-
Ford avisa a la plantilla: "El marge per a continuar augmentant concessions o costos s'ha esgotat"
-
Un alt càrrec va informar a Mus que en el Cecopi parlaven de perill “imminent” de Forata i minuts després “treien ferro”
-
Acord entre Urbagestión i Maricarmen perquè torne a sa casa
-
S'inestabilitza la situació meteorològica, amb una setmana de pluges
Més vist
-
28.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
Panorama | La Intel·ligència Artificial, les donacions en vida i la crisi del xicotet comerç
-
29.09.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
28.09.2026 | Informatiu nit
-
26.09.2026 | Gala d'elecció de les candidates a falleres majors de València 2027
-
28.09.2026 | A la saca