La Fiscalia demana nou anys de presó per a Dani Alves per violar una jove en una discoteca
Sol·licita també una indemnització de 150.000 euros per a la víctima
La Fiscalia ha demanat aquest dijous nou anys de presó per a l'exfutbolista del FC Barcelona Dani Alves, acusat d'un delicte d'agressió sexual com a presumpte autor de la violació d'una jove en el reservat d'una discoteca de Barcelona el mes de desembre passat.
Sol·licita, a més, una indemnització de 150.000 euros per a la víctima, segons han informat fonts jurídiques.
La setmana passada, l’Audiència de Barcelona va resoldre enviar a juí l'exfutbolista després de concloure que les declaracions de la víctima i dels testimonis, així com les proves pericials, mostraven indicis suficients per a jutjar-lo per un delicte d'agressió sexual. Al juliol, la jutgessa encarregada del cas ja va processar el jugador per un delicte d'agressió sexual amb accés carnal i li va imposar una fiança de 150.000 euros.
El brasiler està des del passat 20 de gener al centre penitenciari de Brians 1 per “risc de fugida continuat”, una decisió que contra la que ha recorregut davant la jutgessa instructora en nombroses ocasions.
Més llegit
-
Els passatgers de Ryanair poden portar des de hui un equipatge de mà més gran i gratuït
-
Un incendi de vegetació a Oliva alerta els veïns de les vivendes pròximes en la localitat
-
Les notes del mercat del València
-
Els millors moments de la presentació de Lucas Beltrán i Largie Ramazani
-
Pugen a més de 2.200 els morts i a 3.600 els ferits en els terratrémols de l’Afganistan
-
La Generalitat i el govern espanyol col·laboraran en la reparació del clavegueram de la zona dana