La Fiscalia demana 11 anys per al doctor Vela en el primer juí per nadons robats
Inés Madrigal, la van entregar, acabada de nàixer, el 1969 a una dona que no podia tindre fills.
La fiscal ha mantingut hui la seua petició d'onze anys de presó per al doctor Eduardo Vela, de 85 anys, en el primer juí d'un cas de nadó robat a Espanya. Inés Madrigal va ser entregada en nàixer el 1969 a una dona que no podia tindre fills i en la documentació es va fer constar que aquesta era la mare biològica.
Durant la segona i última sessió del judici, ha declarat com a testimoni la periodista francesa Émilie Delphine. El testimoni era rellevant, ja que, al 2013, va gravar Vela amb càmera oculta afirmant que havia lliurat Madrigal com a regal, sense cobrar diners.
També ha declarat com a testimoni un dels policies que va participar en la recerca del cas. L'agent va tractar d'aconseguir els registres de les mares que havien donat a llum en Sant Ramón, però Varela va assegurar que els havia cremats.
La Fiscalia considera acreditat que Madrigal va ser furtada a la seua mare biològica per a ser lliurada com a regal a una dona que no podia tindre fills. El juí ha quedat vist per a sentència.
Més llegit
-
Renfe culpa l'Ajuntament de València pels trens afectats per les mascletaes i esborra un tuit que l'acusava de no garantir la seguretat
-
El cuer li abaixa els fums al València (1-0)
-
Aglomeracions sense incidències en el servici de Rodalia, sense parada a l'estació del Nord entre les 13:00 h i les 15:00 h
-
Consulta els municipis on no hi haurà classe per Falles els dies 16 i 17 de març
-
Detenen una veïna de Chiva per botar-li foc a la parella mentre dormia
-
Queda aprovada l'oferta d'ocupació de FGV del 2025, que inclou 172 places, 81 per a maquinistes