El fiscal Anticorrupció, Vicente Torres, és nomenat nou magistrat del TSJCV
Torres, que ha obtingut 13 vots, formava part de la terna proposada per les Corts.
El ple del Consell General del Poder Judicial (CGPJ) ha nomenat aquest dijous el fiscal Anticorrupció, Vicente Torres Cervera, nou magistrat del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana. Vicente Torres, que ha obtingut 13 vots, formava part de la terna proposada per les Corts, i en la qual s'incloïen també el fiscal José Antonio Nuño de la Rosa, que ha aconseguit 8 vots, i la professora titular de Dret Penal, Catalina Vidales Rodríguez.
Vicente Manuel Torres és fiscal de carrera des de l'any 2001, i va exercir en el destacament d'Algesires de la Fiscalia Provincial de Cadis fins a l'any 2004. Ha exercit, igualment, en les fiscalies de Castelló i de València. Des de gener de 2014 fins a l'actualitat és fiscal delegat de la Fiscalia Especial contra la Corrupció i el Crim Organitzat.
En l'àmbit docent, Torres ha sigut professor de Dret Processal Penal del màster d'accés a l'advocacia. És autor, així mateix, de les publicacions "Comentarios a la actuación de la Fiscalía Especial contra la Corrupción' i "La pericial de funcionarios públicos en los delitos contra la Administración".
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
La valenciana Rebeca Torró, nova secretària d'Organització del PSOE
-
L'autovia Torrent-València reobri al trànsit després de reconstruir el pont esfondrat el 29-O
Més vist
Més escoltat
-
03.07.2025 | Línia de fons
-
02.07.2025 | Línia de fons
-
3 de juliol - Un accident de metro causa la mort de desenes de persones a València (2006)
-
02.07.2025 | Estar de moda | La moda oblidada
-
03.07.2025 | Obrim Meló amb Baovan i Hundred: els que ara triomfen també la van pifiar
-
04.07.2025 | Les notícies del migdia