La Fira de Santa Llúcia envaeix els carrers de Castelló
Fundada l'any 1604, comptarà amb quatre zones temàtiques ubicades en diferents punts de la població des del 9 fins al 13 de desembre
El poble de Castelló (Ribera Alta) celebra del 9 al 13 de desembre la fira municipal de Santa Llúcia, fundada l'any 1604 i considerada com la més antiga de la comarca. Els visitants que hi acudisquen podran trobar exposicions agrícoles, jocs de taula i enginy, actuacions musicals, tallers demostratius, exposicions de gegants i cabuts i mercats de plantes i flors, entre altres.
La fira comptarà divendres amb la presència de Pep Gimeno 'Botifarra', que farà una selecció del Cant de Nadales.
La fira albergarà quatre zones temàtiques, en què la gent podrà gaudir de molta oferta cultural i d’oci: la fira tradicional valenciana, ubicada a la plaça de l'Ajuntament; la fira d'entitats, entre la mateixa plaça i la cantonada del carrer de Sant Roc; la fira d'atraccions, al parc de l'Estació, i la zona gastronòmica Poble Fester, al costat del Mercat Municipal.
Segons l'Ajuntament, un dels objectius d’aquest any és donar-li més qualitat a les zones temàtiques i, sobretot, fomentar la importància de les associacions locals amb la fira d’entitats que tindrà lloc el diumenge 11 i en la qual participaran una vintena d’expositors locals.
Més llegit
-
Vandalitzen i inutilitzen el nou ascensor que baixa a la platja a la Vila Joiosa
-
Els obradors valencians bullen d'activitat amb els dolços típics de la Pasqua
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes durant la Setmana Santa
-
La jutgessa deixa en llibertat els dos germans detinguts per una presumpta agressió sexual en un cotxe a Malilla
-
Torrent culmina la Setmana Santa amb l'Encontre Gloriós
-
Diumenge de Pasqua assolellat i amb temperatures a l’alça fins dimecres