Dos ferits i quatre detinguts en una baralla amb 300 persones a Alacant
Els agents van haver de sol·licitar reforços per a dissoldre el grup i assistir les víctimes
Una baralla en la qual han participat més de 300 persones al barri Verge del Remei de la ciutat d'Alacant ha acabat amb dos ferits per arma blanca, que no corren perill, i quatre persones detingudes.
Segons la Policia Nacional, sobre les 19 hores d’aquest divendres, els agents van intervindre en la plaça d'Alger de la zona nord d'Alacant, on hi havia més de 300 persones en la via pública en plena baralla multitudinària, entre ells dos individus ferits per talls en l'abdomen.
Els agents van sol·licitar reforços per a dissoldre el grup i per a assistir les víctimes fins que arribà l'assistència mèdica. Al mateix temps, van preparar un operatiu per a detindre els presumptes autors de les agressions, que s'havien atrinxerat en un portal pròxim.
Finalment, els agents van accedir al portal i van detindre el presumpte autor de les lesions amb arma blanca i altres tres participants en la baralla. La investigació per a aclarir els fets continua oberta.
Més llegit
-
Comença l'hivern astronòmic amb mínimes de -2 °C en punts de l'interior de València i Castelló
-
Els Estats Units intercepta un segon petrolier enfront de les costes de Veneçuela
-
El PP guanya les eleccions d'Extremadura però depén de Vox, que ix reforçat amb sis escons més que en el 2023
-
Fred de ple hivern per a la setmana de Nadal
-
Renfe oferix 640.000 places amb origen i destinació Comunitat Valenciana durant les festes de Nadal
-
Els Estats Units amenacen de tancar els ports a les embarcacions espanyoles mentre es denegue l'accés de vaixells amb armes per a Israel