Ferit un jove en caure del pont de Montolivet de València
S'ha precipitat mentre practicava 'parkour', una modalitat esportiva urbana.
Un jove de 17 anys ha resultat ferit amb contusions múltiples en caure del pont de Montolivet de València mentre practicava parkour, una disciplina que consisteix a desplaçar-se pel mobiliari urbà superant obstacles.
Així ho han informat fonts policials, que l'han atés en un primer moment i el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, que ha explicat que al voltant de les 17:25 hores el CICU ha rebut l'avís per a desplaçar-se al pont de Montolivet, per la caiguda d'un menor.
El Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) mobilitzat s'ha fet càrrec del xic, que presentava contusions múltiples i l'ha traslladat a l'Hospital Clínic. Encara no es coneix la gravetat del seu estat.
Més llegit
-
Mor un jove de 29 anys en un taller de Morella en caure-li una part d’un camió
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
La jutgessa de la dana cita Pérez Llorca, l'entorn de Mazón i el propietari d'El Ventorro
-
El jutge de l'Audiència Nacional obri una peça separada per a investigar els pagaments en efectiu del PSOE a Ábalos
-
‘Terra de festes’ visita la Jana, Xaló i Utiel
-
Aus de corral a cobert, aigua vigilada i vacunació: les mesures de prevenció de la grip aviària