Resulta ferit el conductor d’un autobús sense passatgers que ha bolcat a la CV-35
L’accident ha ocorregut al quilòmetre 7 de la carretera, la coneguda com a pista d’Ademús
Un autobús que circulava sense passatgers ha bolcat al quilòmetre 7 de la carretera CV-35, coneguda com la pista d’Ademús, segons informen fonts de la Direcció General de Trànsit (DGT).
El Consorci Provincial de Bombers ha informat que el vehicle ha bolcat i ha caigut per un xicotet terraplé, per causes que s'investiguen. El conductor, únic ocupant de l’autobús, ha resultat ferit. Els bombers l’han excarcerat i l'han atés els mitjans sanitaris.
El succés ha passat al voltant de les 17:00 hores i al lloc de l’accident s'han desplaçat tres dotacions de bombers dels parcs de Paterna, Burjassot i l'Eliana, un sergent de Paterna i un oficial de guàrdia, així com agents de la Guàrdia Civil de Trànsit i diverses ambulàncies SAMU.
L'accident ha obligat a tallar un carril de la CV-35 en direcció a València, que ha causat més d'un quilòmetre de retencions, han indicat les mateixes fonts de la DGT.
Més llegit
-
Indonèsia posa fi a l’operatiu de recerca del xiquet valencià desaparegut després del naufragi
-
Els 27 donen llum verda a l'acord de lliure comerç entre la UE i Mercosur després d'adoptar les salvaguardes agrícoles
-
Feijóo admet que no es va assabentar de la dana fins poc abans de les 20:00 h, però manté que després Mazón el va informar "en temps real"
-
Avisos grocs pel ponent i temperatures a l'alça
-
Un valencià, entre els cinc presos espanyols alliberats per Veneçuela
-
Condemnen una alumna a sis mesos de presó per agredir la cap d’estudis d’un institut d’Alacant