Ferit en caure d'un tercer pis a València quan fugia de la policia abans de ser detingut per violència de gènere
L'home, ja arrestat, ha sigut traslladat a un centre hospitalari
Un home de 26 anys ha resultat ferit aquest dijous després de caure per la finestra d'un habitatge a la ciutat de València mentre tractava de fugir de la policia. Anaven a detindre'l per un presumpte delicte de violència de gènere. L'home, de 27 anys, ha sigut traslladat a l'Hospital Clínic en una unitat del SAMU amb "diverses factures", segons ha detallat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU).
Els fets han ocorregut vora les 15:00 hores al carrer Pobla de Farnals, quan els agents de la Policia Nacional han acudit a un domicili en el qual suposadament s'estava produint una agressió masclista.
El presumpte autor dels fets, un jove de 26 anys, ha saltat per la finestra de l'habitatge, des d'un tercer pis, per a tractar de fugir quan ha sentit la sirena de les patrulles policials. Moments després, la policia l'ha arrestat com a presumpte autor d'un delicte de maltractaments en l'àmbit familiar.
També han acudit patrulles de la Policia Local i mitjans sanitaris, que han traslladat l'home a un centre hospitalari per les lesions que li ha ocasionat la caiguda.
Més llegit
-
El primer premi del sorteig de Reis cau en una vintena de pobles valencians
-
Troben el cos d'un dels dos menors desapareguts i el vaixell en el qual va naufragar la família valenciana a Indonèsia
-
Dos persones ferides en l'explosió d'un fornet de gas en una autocaravana aparcada a un camping del Campello
-
Nit gèlida a l’interior amb temperatures que ronden els huit graus negatius als Ports, l’Alt Palància o el Racó d’Ademús
-
La primera ministra danesa diu que "tot s'acabarà" si els Estats Units ataquen Groenlàndia
-
Castelló de Rugat repartix quatre milions del primer premi: “Els hem venut tots per finestreta, a particulars, a excursionistes..."