Els ‘fasters’, el fenomen de consum audiovisual que desafia el futur de la creació
La sobreproducció de continguts i la falta de temps lliure estan darrere d'aquests hàbits
Estalviar temps a l'hora de fer les coses arriba, propulsat pel consum ràpid i immediat de continguts a les xarxes socials, a la manera en què consumim el cinema i la televisió. És la nova manera de consumir continguts informatius i d'entreteniment del públic més jove: els 'fasters', o ràpids.
Accelerar la reproducció d'una pel·lícula o una sèrie a través les plataformes audiovisuals s’està convertit en una tendència que permet invertir menys temps, però que ens distancia de les emocions i els missatges que s’han volgut transmetre amb la creació.
La sobreproducció de continguts i la falta de temps lliure que caracteritzen la societat capitalista estan darrere d'aquest fenomen, un hàbit que desafia el futur de la creació audiovisual.
Més llegit
-
Temperatures de 35 °C en un dimecres de setembre de sol, calor i basca
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Naix Musacc, plataforma de músics professionals per a impulsar la música valenciana
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Quatre dies més de calor
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana