Els ‘fasters’, el fenomen de consum audiovisual que desafia el futur de la creació
La sobreproducció de continguts i la falta de temps lliure estan darrere d'aquests hàbits
Estalviar temps a l'hora de fer les coses arriba, propulsat pel consum ràpid i immediat de continguts a les xarxes socials, a la manera en què consumim el cinema i la televisió. És la nova manera de consumir continguts informatius i d'entreteniment del públic més jove: els 'fasters', o ràpids.
Accelerar la reproducció d'una pel·lícula o una sèrie a través les plataformes audiovisuals s’està convertit en una tendència que permet invertir menys temps, però que ens distancia de les emocions i els missatges que s’han volgut transmetre amb la creació.
La sobreproducció de continguts i la falta de temps lliure que caracteritzen la societat capitalista estan darrere d'aquest fenomen, un hàbit que desafia el futur de la creació audiovisual.
Més llegit
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
L'alcalde d'Almussafes dimitix dels càrrecs en el PSPV-PSOE per les dos denúncies d'assetjament laboral i sexual
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU
-
La resurrecció haurà d'esperar (2-1)
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
Els pescadors valencians podran treballar 143 dies en el 2026 en compte dels 9,7 que proposava inicialment Brussel·les
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | 90 minuts
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo