Les Falles de València viatgen a Fuenlabrada
Un projecte de la Regidoria de Cultura ha fet possible traslladar més de cent obres del Museu Faller al Centre d'Art de Fuenlabrada
Després d’anys de treball, la Regidoria de Cultura de Fuenlabrada finalment ha aconseguit fer realitat el seu somni: traslladar més d'un centenar d'obres des del Museu Faller fins al Centre d'Art d'aquesta localitat de la Comunitat de Madrid.
En aquesta exposició també es poden veure el Ninot Indultat de 2019 i figures mítiques que se salvaren de les flames. És un projecte de la Regidoria de Cultura de Fuenlabrada. Com ha explicat a À Punt la tinent d’alcalde Mónica Sebastián, responsable de la Regidoria de Cultura, “és un projecte al qual li fa molta il·lusió acostar l'art faller a la nostra comunitat, a tots els madrilenys i madrilenyes, per primera vegada”.
A més, han plantat una falla dissenyada pel Gremi d'Artistes Fallers, amb els elements propis de Fuenlabrada. I com ha explicat a À Punt en un perfecte valencià Jorge Ortiz, un jove madrileny, “és flipant vore ací les falles”. Jorge, veí de Fuenlabrada, és un enamorat del valencià i, com ha contat a À Punt, li agrada tant que va decidir aprendre'l.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura
-
Calp decreta tres dies de dol per la mort de dos xiquetes en accidents tràgics