Extingit un incendi a Benissa
Les flames amenaçaven béns no forestals.
Efectius de bombers terrestres i aeris han extingit la matinada d’aquest diumenge un incendi forestal que es va declarar aquest dissabte a Benissa, a la Marina Alta, que va obligar a decretar la situació 1 del pla especial contra el risc d’incendis forestals (PEIF) perquè podria haver afectat béns no forestals.
L’incendi es va declarar la vesprada del dissabte i fins al lloc es van desplaçar dues dotacions de bombers de la Diputació d’Alacant, dos mitjans aeris de la Generalitat, quatre unitats de bombers forestals de la Generalitat, un coordinador forestal i una unitat de prevenció.
L’operatiu va donar per controlat el foc a les 23.28 h del dissabte, i el va considerar extingit a les 6.04 h hores d’aquest diumenge.
Més llegit
-
Vox designa Ignacio Garriga per a negociar amb el PP el relleu de Mazón
-
Mor un jove de 29 anys en un taller de Morella en caure-li una part d’un camió
-
La jutgessa de la dana reclama al pàrquing que aporte en tres dies el justificant de Vilaplana
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
Un motorista mort i dos persones que anaven en patinet ferides en un accident a València
-
Chulià (PP) nega que la successió de Mazón es pilote des de Madrid i Vox avisa que no seran els "pagafantes" dels populars