Evacuen 2.000 persones per un incendi a Gran Canària
El foc, que ha cremat vora 500 hectàrees, se suma als dos declarats la setmana passada que no estan extingits
Al voltant de 2.000 persones han sigut evacuades durant la matinada de dissabte per l'incendi declarat hores abans al municipi de Valleseco, segons ha informat el Centre Coordinador d'Emergències i Seguretat 112 en el seu compte de Twitter. El foc és el tercer important que a l'illa els últims huit dies, quan encara no s'han extingit els altres dos. Segons les autoritats de l'illa, afecta de 400 a 500 hectàrees.
Han traslladat les persones desallotjades a col·legis, albergs i poliesportius municipals, on han passat la nit.
El foc, declarat de nivell 2, es va iniciar al barranc de Los Pajaritos, entre Cueva Corcho i Crespo. Els bombers treballen en una crema per a eixamplar la línia de defensa a la carretera GC-21 perquè quan hi arribe el foc a la zona trobe dificultats per a travessar-la.
Més llegit
-
Martínez Mus estrena la vicepresidència segona, que deixa Gan Pampols, demanant una reunió a la comissionada per a la reconstrucció
-
Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
-
Un accident a la pista de Silla i un altre a l’A-7 col·lapsen les variants de València
-
PP i Vox inicien els contactes per a buscar relleu en la presidència de la Generalitat
-
L'ocupació remunta i marca nou rècord a l'octubre a pesar del repunt lleu de l'atur, amb 742 parats més
-
Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"
Més vist
Més escoltat
-
02.11.2025 | El que ningú els conta del futbol
-
03.11.2025 | 90 minuts
-
03.11.2025 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Manu Yarza, una de les figures més destacades de la nova generació gastronòmica
-
03.11.2025 | ContrÀpunt
-
03.11.2025 | Les notícies del migdia
-
03.11.2025 | La vesprada d'À Punt | Primera Part