Espanya i el Marroc desmantellen una cèl·lula de l'Estat Islàmic que operava als dos països
Els tres detinguts, arrestats a Almeria i al sud del Marroc, volien unir-se a zones controlades pel Daesh a la regió del Sahel
Tres persones afiliades al denominat Estat Islàmic han sigut arrestades a Espanya i el Marroc en una operació conjunta de les policies dels dos països. Els detinguts haurien jurat lleialtat al grup terrorista i estaven disposades a cometre atemptats.
Dues de les persones que formaven aquesta cèl·lula terrorista han sigut arrestades a Almeria, i l’altra al sud del Marroc.
Segons ha informat l'Oficina Central de Recerca Judicial (òrgan antiterrorista marroquí) en un comunicat difós per l'agència oficial MAP, els detinguts "havien mostrat la seua disposició a prendre part en operacions terroristes, i es disposaven a unir-se al Daesh a la regió del Sahel".
La cèl·lula desmantellada també està acusada de difondre i promocionar idees extremistes per a reclutar adeptes a les files del denominat Estat Islàmic.
Més llegit
-
El colp de calor pot matar en hores: així s'ha d'actuar per a evitar-ho
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
L'accident d'un camió carregat d'àcid clorhídric a l'A-7 obliga a confinar durant hores el veïnat d'Alcàsser
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent
-
Francisco Salazar s'aparta de la direcció del PSOE després que diverses dones l'acusen d'assetjament
-
Mor un home a l'hospital després de patir una agressió a Paterna