Els escúters elèctrics envaeixen els carrers de Benidorm
Aquests vehicles porten de cap l’Ajuntament de Benidorm, que des de maig ha registrat més de 500 denúncies
La vesprada de dimecres, una dona de 58 anys de nacionalitat britànica va morir en caure per un penya-segat de la serra Gelada, mentre conduïa un escúter elèctric. Anava amb el net, que es va salvar de miracle. “Van intentar reanimar-la, però no van poder fer res”, explica un dels testimonis presents.
Aquests escúters elèctrics de mobilitat reduïda són molt populars entre els turistes. A Benidorm hi ha unes deu empreses que poden arribar a llogar 200 vehicles al dia. Una normativa regula qui els pot llogar i qui no. En aquest cas, la víctima complia tots els requisits per a utilitzar-ne un.
“La senyora va perdre el control de l’escúter baixant una costera i va caure pel barranc”, declara Mario Torres, responsable d’una de les empreses de lloguer de vehicles a Benidorm.
L'augment de l'ús d'aquesta mena de vehicles porta de cap l'Ajuntament, que ha posat 500 denúncies des del mes de maig. “Per a poder llogar un d’aquests escúters has de tindre mobilitat reduïda, sense límit d’edat, o bé has de tindre més de 55 anys”, aclareix Lourdes Caselles, portaveu de l’Ajuntament de Benidorm. “En aquest cas s’ha controlat i, efectivament, la víctima tenia més de 55 anys”.
Ara s'investiga en quines condicions es va ocasionar la caiguda mortal.
Més llegit
-
Borja Sémper anuncia que té càncer i tindrà menys presència pública
-
Mor ofegat un xiquet de 2 anys en una piscina privada a Aspe
-
Un detingut per atacar un kebab eleva a 9 els arrestats pels aldarulls a Torre Pacheco
-
Com es fa... 'Fora de cobertura'
-
Les conseqüències de la tempesta: agricultura danyada, arbres tombats i persianes i vidres trencats
-
Quaranta cuiners de paelles valencians intentaran colar el seu plat en el certamen de Sueca