L’escriptor Sánchez Soler analitza l'evolució de la ultradreta espanyola amb ‘La larga marcha ultra’
Amb aquest llibre, el periodista aprofundeix des de la Transició fins a l'entrada de Vox al Congrés
En La larga marcha ultra, l’escriptor i periodista alacantí, Mariano Sánchez Soler, analitza l'evolució de la ultradreta espanyola des de la Transició fins a l'entrada de Vox com a tercera força política al Congrés.
En el seu treball d’investigació, que aquest dijous ha presentat a Alacant, Mariano assenyala que "ha canviat la generació que fa política, han canviat els votants (...), ho fan sense vergonya, no tenen complexos".
Segons l’escriptor, actualment estem pagant el preu de la desmemòria. "Ací ha passat alguna cosa que ha fallat. No s'ha explicat a la gent jove, a la gent en general què ha sigut la Dictadura. S'ha amagat tot i estem pagant el preu", conclou.
Més llegit
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Dos accidents i una avaria mantenen retencions quilomètriques de l'A-7 fins a mitjan matí
-
El València, golejat, no compareix al Johan
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
À Punt interposarà accions legals als jutjats per la possible sostracció del vídeo del Cecopi