Entitats educatives catòliques recorren contra la llei trans
La norma reconeix el dret a la identitat i a l'expressió de gènere.
La Federació de Centres d'Ensenyament de València, la Federació Catòlica de Pares d'Alumnes de València i la Federació Espanyola de Religiosos d'Ensenyament-Centres Catòlics de la Comunitat Valenciana han recorregut davant el Tribunal Superior de Justícia contra la Llei integral del reconeixement del dret a la identitat i a l'expressió de gènere, coneguda com llei trans, que van aprovar les Corts al març del 2017.
Així consta en la resolució que publica aquest divendres el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en què la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives informa d'aquest recurs per drets fonamentals, que s'està tramitant en la secció quarta de la sala contenciosa administrativa.
Així mateix, informa de l'enviament al tribunal de la còpia de l'expedient administratiu i se cita els possibles afectats per aquest recurs contenciós administratiu a personar-s'ih en el termini de nou dies com a demandats.
La llei trans va ser aprovada amb els vots a favor de tots els grups excepte el Partit Popular.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
30.06.2025 | A la fresca
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
27.06.2025 | L'estiu 'A la fresca' amb Eduard Forés i Maria Fuster
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part