Les empreses que demanen visar el seu pla d'igualtat es dupliquen en quatre anys
La Generalitat ha rebut 662 sol·licituds de visats entre 2015 i 2018 i n'ha concedit 493.
El nombre d'empreses valencianes que sol·liciten que la Generalitat valide els plans d'igualtat que han elaborat s'ha duplicat en els últims quatre anys.
Ho ha assenyalat la directora general de l'Institut de les Dones, Maria Such, que també ha informat que, entre 2015 i 2018, la Conselleria d'Igualtat ha rebut 662 sol·licituds de visats de plans d'igualtat, dels quals n’ha concedit 493.
Per a obtindre el visat, els plans d'igualtat presentats han d’incloure mesures concretes que afavorisquen la igualtat d'oportunitats entre dones i homes. Les àrees que s'han de treballar són l'accés a l'ocupació, conciliació, classificació professional, promoció i formació, retribucions, salut laboral, comunicació i llenguatge no sexista.
Més llegit
-
Vox designa Ignacio Garriga per a negociar amb el PP el relleu de Mazón
-
Un motorista mort i dos persones que anaven en patinet ferides en un accident a València
-
Dels ruixats de la matinada al ponent del migdia
-
Mor un jove de 29 anys en un taller de Morella en caure-li una part d’un camió
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
La jutgessa de la dana cita Pérez Llorca, l'entorn de Mazón i el propietari d'El Ventorro
Més vist
Més escoltat
-
04.11.2025 | 90 minuts
-
04.11.2025 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
05.11.2025 | Esports À Punt
-
04.11.2025 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
04.11.2025 | Cadena de valor | L’ocupació creix, però també l’atur: reptes i oportunitats en l’economia valencian
-
05.11.2025 | Cadena de valor | La vivenda, el gran repte econòmic