Emergències augmentarà el personal del telèfon 112 per Nadal
Comptarà amb un 22% més de personal la nit de Nadal i un 4% més el dia de Nadal.
L'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències augmentarà la dotació de personal del telèfon 112 en un 22% durant la Nit de Nadal i un 4% durant el dia de Nadal. Així, la dotació de personal s'augmentarà fins als 79 operadors i 25 coordinadors, a diferència que en un dia ordinari quan treballen 68 operadors i 24 coordinadors.
En total, l'increment mitjà per als dies festius serà del 13%, ja que és quan es preveu el nombre més gran de desplaçaments tant en vehicles privats com en transport públic. La plataforma operativa del servei podrà reforçar-se encara més si es produira qualsevol situació de risc.
La consellera de Justícia, Interior i Administracions Públiques, Gabriela Bravo, ha aconsellat a la ciutadania que si ha de fer algun desplaçament per carretera, s'informe primer de la situació meteorològica a través dels canals oficials, que s'extreme la precaució al volant i, per descomptat, que no es consumisca alcohol si s'ha de conduir.
A més dels missatges i consells que es difondran pels canals oficials, tota la informació sobre l'estat de les carreteres, situació del temps i altres dades d'interés estan disponibles en la pàgina web del 112, en l'aplicació gratuïta per a mòbils GVA112 Avisos i en el compte de Twitter @GVA112.
Més llegit
-
La targeta SIP canvia al color blau
-
Sanitat investiga la mort d’una xica de dèsset anys per meningitis a l’Hospital de Dénia
-
Les obres de reparació del pont de l'A-7 a Paterna deixen més de dotze quilòmetres de retenció
-
El govern d’Espanya revocarà la declaració d'interés turístic nacional de la Setmana Santa de Sagunt
-
Activat un ampli dispositiu per a localitzar un home desaparegut a Requena
-
Torna l'estabilitat i continuen les temperatures fresques