Elx adequarà per a vianants més zones del centre de la ciutat
El tripartit manté suspesa la reforma problemàtica del Mercat Central.
L'adequació integral del centre històric i comercial d'Elx per a vianants està cada vegada més a prop. Ahir els representants dels grups municipals es van reunir durant més de tres hores amb representants de l'Associació de Comerciants del Centre d'Elx, l'Associació de Veïns del carrer de l'Àngel i del Raval i l'Associació de Venedors del Mercat Provisional.
L'alcalde d'Elx, Carlos González, assegura que l'Ajuntament encarregarà un estudi sobre la reordenació del trànsit en més zones del centre, amb informes sobre contaminació, desviaments i mobilitat del transport públic. A més, com més prompte millor, també s'encomanarà un informe per a ampliar les zones adequades per a vianants i es clarificarà de forma administrativa què passarà amb la polèmica reforma del Mercat Central, amb la qual El Misteri d'Elx podria deixar de ser Patrimoni de la Humanitat per la Unesco.
Més llegit
-
Consells per a estalviar amb una conducció eficient
-
Pot arribar a Espanya el brot de meningitis del Regne Unit? Els experts ho consideren poc probable
-
La targeta SIP canvia al color blau
-
Minut de silenci a l’Ajuntament de València per la xiqueta assassinada per son pare a Torrevieja
-
Augmenta la preocupació i la pudor a Carcaixent per la vaga dels treballadors del fem
-
L’Agència Internacional de l’Energia advertix que la crisi energètica derivada de la guerra al Pròxim Orient ja supera la del 1970