Educació activa el web 'aulasegura.es' amb informació pràctica sobre la tornada a classe
El portal inclou els protocols de seguretat, higiene i protecció establits en els centres educatius per a fer front a la Covid-19 i respon a preguntes de les famílies
La Conselleria d'Educació, Cultura i Esport ha activat el web aulasegura.es en el qual es posa a la disposició de la comunitat educativa valenciana la informació sobre la volta a classe en condicions de seguretat en aquest curs 2021-2022.
El portal inclou els protocols de seguretat, higiene i protecció establits en els centres educatius per a fer front a la Covid-19 i respon a preguntes freqüents que es generen sobre la tornada a classe. A més, aulasegura.es té un centre d'atenció telefònica, el 900 300 555 per a atendre també dubtes.
El conseller d'Educació, Vicent Marzà, ha destacat l'activació d'aquest portal web "el primer dia de treball del professorat" que, durant una setmana, estaran treballant per a rebre a l'alumnat el pròxim dia 8 de setembre. "Moltes famílies, a més, ja s'estan preparant per a la tornada a classe i aquesta informació és útil i es pot consultar de manera àgil", ha dit Marzà.
Segons el conseller, amb aquest espai volen que la comunitat educativa tinga "un bon accés a informació bàsica sobre un curs en el qual moltes pautes i dinàmiques estan ja molt integrades pel curs passat, però és necessari que la informació continue al seu abast en tot moment".
Vicent Marzà ha afegit que el context sanitari "és diferent" perquè el personal dels centres ja està immunitzat i tot l'alumnat a partir dels 12 anys ja tindrà la primera pauta de vacunació quan tornen a classe el 8 de setembre.
No obstant això, segons ha dit, "hem de continuar complint les mesures que ens marquen les autoritats sanitàries i aconseguir també enguany que els centres educatius siguen els espais de socialització més segurs". Està tot preparat des de juliol i amb tots els recursos de personal i de material, neteja i higiene organitzats, ha apuntat.
El curs passat el portal va rebre un total de 345.548 visites, el 95 per cent de les quals es van fer durant el mes de setembre.
Més llegit
-
La Comunitat Valenciana lidera el creixement a Espanya i supera els 5,5 milions d'habitants
-
Un cine de València es nega a gestionar una sessió amb un institut perquè la professora els va contactar en valencià
-
La congestió d'hora punta col·lapsa els accessos a València
-
La inflació valenciana comença l'any a la baixa i tanca gener en el 2,5%
-
Xàbia decreta un dia de dol oficial i un minut de silenci per la mort de dos persones en un incendi
-
El vent mutila l'escultura de Ripollés a l'Albereda de València