Educació activa un web per a tramitar l’admissió telemàtica des de casa
Sols cal tindre a mà el DNI o NIE per a obtindre la clau necessària per al procediment.
La Conselleria d’Educació, Ciència i Esport ha creat el web telematricula.es per a fer l’admissió escolar telemàtica per al pròxim curs 2020-2021 en qualsevol etapa educativa de manera ràpida i senzilla. Les famílies únicament necessiten tindre a mà el DNI o NIE per a obtindre la clau d’admissió necessària per a la tramitació. Es podrà generar a partir del 8 de juny en infantil i primària, i a partir del 17 de juny, en la resta d’etapes educatives.
L’admissió es farà, majoritàriament, a través d’Internet, i no caldrà desplaçar-se a cap centre educatiu. El procés és sobretot important per a aquelles famílies que escolaritzen per primera vegada fills i filles en aules de 2 anys gratuïtes i en infantil de 3 anys, així com per a aquells estudiants que inicien un cicle formatiu d’FP o volen cursar primer de batxillerat. En la resta d’etapes educatives, les famílies utilitzen menys aquest procediment, ja que només és necessari per a canviar els fills i les filles de centre educatiu per raons com, per exemple, el canvi de residència d’una població a una altra. En educació infantil i primària, l’admissió ha de fer-se del 8 al 16 de juny i en la resta d’etapes, del 17 al 25 de juny.
Més llegit
-
El jove a qui van trobar mort a sa casa de Benicarló va faltar per causes naturals
-
“Make Spain Great Again”: la polèmica per la gorra de Ferran Torres arriba a la Casa Blanca
-
Decreten avís roig dijous, punt àlgid de l'onada de calor, al litoral sud de València i Alacant, on es poden superar els 45 °C
-
Ford i Geely arriben a un acord de col·laboració conjunta en la planta d'Almussafes
-
Les comissions falleres refusen el tercer dia d'Ofrena en no arribar a una majoria suficient
-
Arriba el Pla Auto+: fins a 4.500 euros per comprar un turisme elèctric de fins a 35.000 euros i fabricat a Europa