Dues persones intoxicades per inhalar monòxid de carboni a sa casa a Xèrica
Sembla que la causa de l'accident va ser la mala combustió d'un aparell calefactor
Dues persones han resultat intoxicades aquesta matinada per inhalació de monòxid de carboni en un habitatge de Xèrica (Alt Palància), segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU).
L'alerta va entrar vora les 2:30 hores de la matinada, quan una telefonada va informar el CICU que hi havia dues persones amb dificultat respiratòria en una casa del municipi. Pel que sembla, a causa de la mala combustió d'un aparell calefactor.
El CICU va mobilitzar-hi una unitat de suport vital bàsic i una altra del SAMU. Els serveis mèdics assistiren una dona, de 53 anys, i un home, de 79 anys, intoxicats per inhalació de monòxid de carboni. Van traslladar tots dos a l'hospital de Sagunt (Camp de Morvedre), en l'ambulància.
Més llegit
-
Sanitat incorpora cinc noves malalties en el programa de cribratge neonatal dels bebés valencians
-
El govern espanyol i l'Església tanquen un acord per a reparar els danys de les víctimes d'abusos sexuals
-
L’assetjament, la humiliació o la gravació d’imatges no autoritzades als centres educatius són faltes greus des d’este dimecres
-
L’avaria d’una furgoneta ocasiona més de cinc quilòmetres de retenció a la V-30
-
El Museu de la Ciutat de València acollirà els quadres de Sorolla mentre s'habilita l'edifici de Correus
-
Interior no multarà durant un període "raonable" els conductors que no porten la balisa V-16