La Diputació d'Alacant aprova una nova comissió de l'aigua
A més, insta el govern d'Espanya a autoritzar el transvasament Tajo-Segura per a regadiu.
El ple de la Diputació d'Alacant ha aprovat, amb els vots a favor de PP i Ciutadans, i l'abstenció del PSPV i Compromís, la nova organització de la Comissió Provincial de l'Aigua.
La proposta inicial s'ha modificat perquè els vocals de Múrcia i Almeria entren a formar part d'una comissió específica sobre la defensa del transvasament Tajo-Segura, en què també podran participar totes les entitats d'especial interés que es considere. A més, la designació de huit vocals per part del president de la Diputació es realitzarà a proposta conjunta dels grups polítics.
El ple de la Diputació també ha aprovat, per unanimitat, una moció del PP per a instar el govern d'Espanya a autoritzar el transvasament Tajo-Segura per a regadiu i impulsar un pacte nacional per l'aigua.
Més llegit
-
Transports reobri deu quilòmetres més de la C3 de Rodalia entre Aldaia i la parada del circuit Ricardo Tormo
-
La jutgessa de la dana cita Pérez Llorca, l'entorn de Mazón i el propietari d'El Ventorro
-
Reoberta l’A-23 a Sagunt després d'estar tota la matinada tallada per l'accident d'un camió
-
El jutge de l'Audiència Nacional obri una peça separada per a investigar els pagaments en efectiu del PSOE a Ábalos
-
Mazón demana comparéixer dimarts en la comissió d’investigació sobre la dana a les Corts
-
‘Terra de festes’ visita la Jana, Xaló i Utiel