Dicten una orde de detenció contra Vito Quiles
No s’ha pogut executar perquè l’agitador polític no estava en el seu lloc de treball. Des del seu despatx d’advocats avancen que dijous acudirà a una comissaria
Un jutge ha dictat una orde de detenció contra l’agitador polític Vito Quiles. No obstant això, l'orde no ha pogut ser executada, donat que la policia no ha localitzat el youtuber Quiles en el seu lloc de treball, segons han informat a EFE fonts jurídiques.
Vito Quiles té almenys una causa penal oberta per acudir a casa de la presidenta de Red Eléctrica, Beatriz Corredor, i proclamar que no assumia les seues responsabilitats després de l'apagada d'abril de 2025, si bé les fonts no han precisat per quin procediment se l'ha ordenat detindre. Alguns mitjans apunten que el motiu és no atendre citacions judicials.
Dos denúncies arxivades
Altres causes polèmiques en les quals s'ha vist esguitat Vito Quiles van ser les denúncies que van interposar contra ell per assetjament a Begoña Gómez, dona del president del govern espanyol, Pedro Sánchez, i l'analista política Sarah Santaolalla, per una presumpta agressió, si bé les dos denúncies s’han arxivat provisionalment.
Fonts del despatx d'Ospina Abogados, que representa a Quiles, ha assegurat a EFE que no té constància oficial d'eixa orde de detenció, si bé han admés que la policia ha acudit al lloc de treball de Vito Quiles per a arrestar-lo, però Quiles no estava allà en eixe moment.
Des del despatx han assegurat que Vito Quiles es trobaria en el seu domicili i que té previst acudir demà a una comissaria per a aclarir este assumpte.
Més llegit
-
Un turista desocupat s’emportà a Múrcia el quadre de Sorolla perdut a Sevilla després de trobar-lo al carrer
-
Una veïna de Silla patix seqüeles irreversibles per una caiguda després d'una baralla veïnal i la família demana ajuda
-
Nou dels 95 directors de centres educatius que van anunciar la dimissió en la vaga l’han ratificada
-
Un incendi crema uns baixos ocupats al barri de Benicalap de València i obliga a desallotjar huitanta persones
-
La Comunitat Valenciana comença l'estiu amb 12.300 treballadors més i amb rècord d'afiliacions per damunt dels 2,3 milions
-
Reconstruïxen el crim del menor de tretze anys assassinat a Sueca amb la presència de l'autor confés