Dia ennuvolat amb avís groc per tronades de vesprada al nord
Les tronades podrien superar els 20 litres per metre quadrat i deixar granís als Ports, el Baix Maestrat i l'Alt Maestrat
Dimarts ennuvolat que acabarà amb tronades al nord i al litoral sud. L'Aemet ha decretat l'avís groc als Ports, el Baix Maestrat i l'Alt Maestrat per pluges que podrien superar els 20 litres per metre quadrat en una hora i estar acompanyades de graníssol. A l'interior nord podria fins i tot nevar testimonialment, per damunt dels 1.300 o 1.400 metres.
El matí serà tranquil, amb pas de núvols mitjans i alts que deixaran el cel tapat però sense més conseqüències. Serà a partir del migdia quan es formaran núvols d'evolució, i algunes precipitacions només al nord i al sud. A la part central del territori bufarà el ponent.
En el conjunt de la Comunitat Valenciana les temperatures màximes baixaran, sobretot a l'interior. A la costa es mantindran entre els 21 i els 24 graus i a l'interior per davall dels 20 graus.
Dimecres serà un dia més fresc, però a partir de dijous s'imposarà el sol i un ambient més càlid, amb temperatures de 25 graus al litoral.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura
-
Calp decreta tres dies de dol per la mort de dos xiquetes en accidents tràgics