Directes
Ara en la televisió
ANIMALADES, UN MÓN BESTIAL

La DGT alça les restriccions per als vehicles pesants parats a Lleó pel temporal de neu

Els camioners retinguts s'han queixat de la mesura en considerar que "no estava justificada" perquè en algunes vies "no havia nevat"

Uns 440 camions i vehicles que circulen cap a Galícia a través de l'Autovia A-52 'Rías Bajas' retinguts en àrees de servici de Mombuey i Quintanilla de Urz, a Zamora pel temporal de neu / EFE / Mariam A. Montesinos

La Direcció General de Trànsit (DGT) ha alçat totes les restriccions que retenien vehicles pesants a Lleó, on ahir divendres van arribar a estar retinguts 840 camions en diferents trams de l'A-6, que unix Lleó amb Galícia, i l'AP-66 (Lleó-Astúries).

La subdelegació del govern ha informat este dissabte que s'han eliminat les restriccions preventives i s'actuarà conforme al procediment habitual si la situació del tram ho requerira.

La situació registrada divendres va suposar les queixes de camioners en considerar que retindre els camions pel temporal "no estava justificat" i que en els trams de carretera afectats la circulació era viable". Fins i tot, assenyalaren que en algunes vies "no havia nevat".

Malgrat la millora de la situació, la borrasca Ingrid continua deixant este dissabte la seua petjada a les carreteres de la província i, segons l'última actualització de la DGT, es manté el nivell roig en set vies i ports de muntanya de la xarxa de carreteres provincial on és necessari l'ús de cadenes per a circular.

A la Comunitat Valenciana ja ha deixat ratxes de més de 100 km/h a municipis com Xixona, Alcoi, Villena o Buñol.

També et pot interessar