Detingut un policia local d’una localitat de Granada en una operació contra el jihadisme
Fonts pròximes a l’operació han confirmat a EFE que l’arrest l’ha ordenat l’Audiència Nacional
La Guàrdia Civil ha detingut aquest dijous un policia de la localitat granadina de La Zubia en una operació antijihadista desenvolupada en un habitatge del municipi, segons han confirmat a l’agència EFE fonts de l'institut armat.
En l'operació s'ha registrat un habitatge de La Zubia on s'han intervingut diverses armes. S’han endut arrestat un home, a més d'alguna caixa i diverses armes, sense que hagen transcendit més dades, segons ha pogut confirmar l’esmenada agència. Fonts pròximes a l'operació han afegit que l'arrest ha sigut ordenat per l'Audiència Nacional i que el detingut declararà davant d’aquest òrgan.
El veïnat del detingut ha explicat que l'home és sorrut i manté diferències amb la resta dels propietaris del bloc. Són ells els primers que han apuntat que es tracta d'un agent de la Policia Local de Granada i que tenia diverses armes de foc a l'habitatge i banderes de diferents països.
Més llegit
-
La secretària de Mazón entrega els informes en què l'expresident es va basar per a dir que la dana se n'anava a Conca
-
El PSOE investiga dos denúncies per assetjament sexual i laboral contra el número dos a la província de València
-
La jutgessa de la dana cita a declarar Alberto Núñez Feijóo com a testimoni
-
Temporal de pluges al Mediterrani
-
Reobrin la circulació a l’AP-7 a Castelló de la Plana, però continuen les retencions
-
Camps presenta equip per a liderar el PP valencià i guanyar les pròximes eleccions "per majoria absoluta"