Detingut un individu acusat d’apunyalar l'exparella a Guardamar
La víctima, que presentava diverses ferides d’arma blanca, ha sigut traslladada a l’Hospital de Torrevella
Una dona de 32 anys ha resultat ferida greu aquest dimarts en rebre diverses punyalades en un carrer de Guardamar del Segura (Baix Segura) presumptament per part de l'exparella sentimental, al qual han detingut. La dona està ingressada estable amb pronòstic reservat.
Fonts pròximes al succés han informat que l’agressió masclista ha ocorregut poc abans de les 18:00 hores al carrer Jorge Juan en circumstàncies que s'investiguen. Fonts coneixedores dels fets han informat que la víctima està pendent d'un TAC a l'Hospital Universitari de Torrevella, on ha ingressat amb una ferida en la part dreta de l'esquena i quatre incisions més per arma blanca encara que de menor grandària en altres zones.
La dona resideix a la ciutat d'Elx (Baix Vinalopó), però feia diversos dies estava a Guardamar per motius laborals. Al presumpte agressor masclista l'han detingut i es troba als calabossos de la caserna de la Guàrdia Civil a Torrevella.
Més llegit
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Convent de Jerusalem - Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026
-
Catalá assegura que mai s'ha negat al debat sobre la taxa turística: "Sempre hem dit que és un debat interessant"
-
Quan l’artista planta la comissió i no el monument
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 25 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Vota per la millor falla infantil d’À Punt – Falles 2026