Detingut un home per colpejar a la seua parella i tractar d'asfixiar-la en un hotel de València
L'agressor, amb antecedents policials i en situació irregular a Espanya, ha passat a disposició judicial, que ha decretat mesures cautelars.
Agents de la Policia Nacional han detingut en un hotel de València un home de 43 anys que presumptament ha pegat diverses punyades a la seua parella, una dona de 28 anys, i ha tractat d'asfixiar-la amb un coixí, al mateix temps que la insultava.
Els fets van ocórrer divendres passat, quan els agents van ser alertats perquè es dirigiren a un hotel on s'havia produït una agressió d'un home a una dona, que s'havia refugiat en la recepció.
Els agents van esbrinar que en el transcurs de la discussió, el sospitós presumptament va colpejar a la dona, la va insultar i li va col·locar un coixí en la cara. Després, l'home es va dirigir al lavabo i la víctima li va seguir per a recriminar-li els fets. Aleshores, sembla que va començar a tirar-li aigua al mateix temps que li donava punyades. En eixe moment l'empleada va cridar a la porta i la víctima va aprofitar per a demanar auxili.
Els policies han detingut l'home com a presumpte autor d'un delicte de maltractaments en l'àmbit familiar. L'agressor, amb antecedents policials i en situació irregular a Espanya, ha passat a disposició judicial, que ha decretat mesures cautelars.
Més llegit
-
La ponència política del PP incorpora tres esmenes valencianes focalitzades en el FLA i l'exempció fiscal per a ajudes de la dana
-
La valenciana Rebeca Torró, nova secretària d'Organització del PSOE
-
El Villarreal, el primer a debutar en la Lliga
-
El PSPV tanca files amb Sánchez i celebra l'ascens de Rebeca Torró en la cúpula de Ferraz
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
Feijóo, "orgullós" d'Aznar i Rajoy: demostren que Espanya "es pot governar millor" i que el PP "està unit"