Detingut un ancià per matar-ne un altre en una residència de Xest
Es van barallar a la cafeteria després que la dona del presumpte homicida agafara per error el caminador de la víctima.
La Guàrdia Civil va detindre a l'octubre un ancià per presumptament matar-ne un altre en una residència de Xest (Foia de Bunyol), una defunció que ha transcendit mesos després.
Suposadament, els dos ancians es van barallar a la cafeteria després que la dona del presumpte homicida agafara per error el caminador de la víctima, de 75 anys i amb problemes de mobilitat.
Seguidament, l'home va recriminar la confusió a la dona, que també està interna i pateix demència. La parella d'ella, que hauria protagonitzat altres episodis violents amb residents i treballadors, va arremetre contra l'ancià i li va propinar punyades a la cara.
Com a conseqüència, el septuagenari es va colpejar contra una porta i va quedar inconscient, i va morir a l'Hospital de Manises, on estava ingressat.
El jutjat d'instrucció número 2 de Requena investiga si es tracta d'un homicidi imprudent derivat de les lesions. L'ancià detingut va quedar en llibertat.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Quatre dies més de calor
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Aena anuncia 1.154 milions per a ampliar l’edifici de la terminal i una nova via de rodament a l'aeroport d'Alacant-Elx