Detingut l'home que va apunyalar un jove de 24 anys a Alacant
Els fets van ocórrer divendres de vesprada en el menjador d'un hostal prop del Museu Arqueològic (MARQ)
Un home de 24 anys ha sigut detingut com a presumpte autor de les ganivetades a un altre individu, de la mateixa edat, durant la vesprada d'este divendres al menjador d'un hostal de la ciutat d'Alacant.
Fonts de la investigació han informat que el succés va ocórrer poc després de les 20:00 hores de divendres al menjador d'un hostal del carrer del Doctor Ayela de la ciutat, prop del Museu Arqueològic (MARQ), on tots dos sopaven, i per motius de moment desconeguts, es va iniciar una discussió.
El detingut va assestar diverses ganivetades al tòrax i abdomen al jove ferit, la qual cosa va fer que este fora ingressat a l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant sota el codi Trauma i amb pronòstic greu.
El presumpte agressor va ser detingut poc després en una actuació conjunta de les policies Nacional i Local, i està previst que passe a disposició judicial pròximament.
Més llegit
-
Intervenen 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà al port de València
-
Descens generalitzat de les temperatures i vent huracanat al nord de Castelló
-
Desallotgen d’urgència un edifici sencer a Castelló per deficiències en l’estructura
-
Detenen a Elda un espia rus en una operació internacional
-
Mazón reapareix a les Corts després de ser citat com a testimoni en la causa de la dana: "No valore decisions judicials"
-
Els colors d’Okuda aportaran alegria a l’escoleta de Casa Caritat
Més vist
Més escoltat
-
26.03.2026 | 90 minuts
-
26.03.2026 | Les notícies del migdia
-
25.03.2026 | 'Les Cases Buides', el documental que retrata la realitat de les vivendes abandonades en la Safor
-
25.03.2026 | ContrÀpunt
-
25.03.2026 | Anna Albaladejo presenta “Ací, on floreixen les tortugues”,
-
26.03.2026 | Les notícies del matí