Detingut el conductor que dimecres va matar dos operaris a l'AP-7 a l'altura de Sagunt
Li imputen dos delictes d'homicidi imprudent, conducció temerària i conducció sota influència de drogues i begudes alcohòliques
El conductor que dimecres a la nit va atropellar mortalment dos operaris de 25 i 47 anys que treballaven a l'autopista l'AP-7 a l'altura de Sagunt (Camp de Morvedre) ha quedat detingut aquest divendres, segons ha comunicat la Comandància de la Guàrdia Civil de València.
El conductor està ingressat a l'UCI de l'Hospital de Manises en custòdia. La detenció ha sigut en eixir de l'estat de sedacció en què estava, segons han detallat les fonts mencionades.
Li imputen dos delictes d'homicidi imprudent, conducció temerària i conducció sota influència de drogues i begudes alcohòliques.
Els fets van passar al voltant de les 22:30 hores de dimecres al quilòmetre 473 de la via, prop de l'antic peatge i en sentit a Alacant. Els serveis sanitaris van atendre tres operaris més, de 25, 34 i 61 anys, i els donaren d'alta al lloc dels fets. L'accident va obligar a tallar la carretera durant unes hores.
Més llegit
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Moren tres banyistes a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Qui, quant i com acollir-se a les noves tarifes del transport públic que entren en vigor este dimarts?
-
Laura Morell, sobre la llei Bolaños: “La reforma només pretén el control des de dins del poder judicial”
-
Els senyals de trànsit s'adapten als nous temps
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
30.06.2025 | A la fresca
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
27.06.2025 | L'estiu 'A la fresca' amb Eduard Forés i Maria Fuster
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
29.06.2025 | Amunt i avall | Tercera Part