La Policia deté amb l'ajuda de la gossa Kata un pròfug que duia cocaïna en una maleta
L'arrestat estava en situació de crida i cerca i ingrés a la presó per un altre delicte contra la salut pública, dictada per un jutjat d'Almeria el 2020
La Unitat Canina de la Policia Local d'Alacant ha detingut un home de 28 anys acusat de tràfic de drogues després d'una intervenció duta a terme diumenge passat en l'estació d'autobusos amb la participació crucial de Kata, una gossa especialitzada en la detecció d'estupefaents, que va trobar una maleta amb 678 grams de cocaïna en l'interior oculta entre roba i altres pertinences.
L'arrestat estava en situació de crida i cerca i ingrés a la presó per un altre delicte contra la salut pública, dictada per un jutjat d'Almeria el 2020, ha informat l'Ajuntament d'Alacant en un comunicat.
L'operació es va dur a terme quan els agents patrullaven prop de l'estació d'autobusos, a l'avinguda de Loring, i es van acostar a inspeccionar un autobús estacionat de la línia Algesires-Barcelona. Aleshores, van introduir la gossa Kata dins del vehicle i ràpidament va marcar una maleta de color blau.
A l'interior de la maleta, oculta entre la roba, els agents van localitzar una bossa que contenia una substància polsosa de color banc i un paquet quadrat amb la mateixa substància, així com dos suports de targeta de telefonia mòbil i unes instruccions d'un rellotge digital, que es corresponen amb el model i marca que portava el detingut posat.
Més llegit
-
L’Aemet establix l’avís taronja per pluges de fins a 300 litres en 24 hores per a diumenge
-
L'esquerra valenciana anirà unida a les generals amb la candidatura Compromís-Front Valencià
-
Comença el juí als divulgadors de la faula de la xarxa de pederàstia del Bar España
-
Una dona de 30 anys mor atropellada a l'avinguda del Mestre Rodrigo de València
-
La xilena Isabel Allende i el valencià Sergio Hernández, guanyadora i finalista del Planeta 2026
-
Dels mil litres de pluja a Barx als menys de 400 de Tàrbena o Confrides: així ha sigut l’any hidrològic al nostre territori