Detingudes a Alacant la gerent d’un local i la parella per agredir un policia
Els agents havien acudit al local perquè estava obert passades les 3 de la matinada.
La Policia Local d’Alacant ha imposat aquest dissabte a la nit 20 multes per no portar mascareta i 30 per consum d’alcohol en la via pública. A més, ha detingut dues persones per resistència i un presumpte delicte d’atemptat contra l’autoritat en un bar que estava obert passades les tres i quart de la matinada.
A l’interior del local es trobaven huit persones, consumint i amb música, que han sigut desallotjades. Després de ser requerida la gerent del local perquè presentara la documentació i ser sancionada, la dona ha contestat insultant els policies i negant-se a identificar-se.
En aquesta intervenció també s’ha vist implicada la parella de la gerent, que ha agredit a punyades un dels agents. A l’home se l’acusa d’un atemptat contra un agent de l’autoritat
La Policia Local ha detingut a tots dos, que han sigut traslladats a dependències policials.
Més llegit
-
Un tauró ferix greument un jove d’Alacant en una lluna de mel a les Maldives
-
L'Agència Tributària activa les deduccions valencianes en Renda Web per a les declaracions del 2025
-
Un estudi desaconsella exposar els nounats al sol darrere de les finestres per a previndre la icterícia
-
El jove metge alacantí atacat per un tauró a les Maldives evoluciona favorablement
-
Educació diu que “hui dia” no pot apujar el salari docent i els sindicats amenacen amb una vaga indefinida
-
Vora 330.000 alacantins reviuen la tradició de la Santa Faç