Detingudes 17 persones a Alacant, València i Palma en una operació contra una xarxa d'explotació sexual
L'entramat criminal captava dones d'origen rus i polonés, i les obligava a exercir la prostitució.
La Policia Nacional ha detingut 17 persones a les ciutats d'Alacant, València i Palma, en una operació coordinada amb l'Europol contra una xarxa transnacional dedicada a l'explotació sexual de dones d’origen rus i polonés.
L'organització desmantellada proporcionava a les víctimes certificats mèdics falsos perquè pugueren viatjar des dels seus països d’origen per a poder esquivar el tancament de fronteres per causa de la Covid-19.
L’entramat criminal ꟷassentat a les províncies d'Alacant i València, i amb ramificacions a Polònia, Alemanya, el Regne Unit, Ucraïna i Rússiaꟷ també obtenia grans guanys amb el tràfic de drogues i el frau mitjançant targetes de crèdit.
En l'operació han participat més de 100 agents que van fer huit escorcolls, cinc a la ciutat d'Alacant i tres a València, on es van confiscar 40 quilos de marihuana i més de 300 plantes, entre altres efectes relacionats amb la investigació.
La investigació va començar després de que una víctima denunciara l'organització a la Policia Nacional. Els agents, al llarg de la investigació, van comprovar que l’entramat criminal captava les dones als seus països amb falses promeses de treball a Espanya, Anglaterra i Alemanya, per a deprés obligar-les a exercir la prostitució.
Més llegit
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies
-
Mor una dona després de patir un accident amb un quad en una zona forestal de la Vall d'Uixó
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
Un jove palestí que va viure a València demana ajuda perquè l’evacuen de Gaza