Detinguda per robar a casa d'un ancià en tornar perquè s'havia deixat la motxilla
La dona va tractar de tornar al domicili en denunciar que havia sigut víctima d'un intent d'agressió sexual
La Policia Nacional ha detingut a Sagunt (Camp de Morvedre) una dona com a presumpta autora d'un delicte de robatori amb violència i intimidació després d'accedir a la casa d'un home d'avançada edat fent-se passar per una cuidadora. Com que hi va oblidar en la fugida la bossa de mà, la detinguda va intentar recuperar-la inventant-se que havia sigut víctima d'un intent d'agressió sexual per part de l'home.
Els fets van ocórrer a mitjans d'este mes, quan la policia va ser alertada per una dona que manifestava haver sigut víctima d'un intent d'agressió sexual en el domicili d'un home per a qui fa faenes de casa. La dona relatava als agents que s'havia deixat la bossa amb les pertinences a l'habitatge i no podia recuperar-lo, segons han informat este dimecres fonts policials.
Després de ser rebuts per l'home, els agents van esbrinar que, en realitat, la dona s'hi havia presentat amb el menjar que els assistents socials li solien lliurar cada dia per motius de salut greus. La dona es dirigia a ell com si el coneguera; va abraçar-lo i convéncer-lo perquè la deixara entrar, ja que la intenció era cuinar per a ell i ajudar-lo amb les tasques domèstiques. Encara que en un primer moment va desconfiar, l'ancià va pensar que realment la dona tenia la intenció d'auxiliar-lo; de fet, va entrar a la vivenda sense esperar el consentiment del propietari. Després, la sospitosa el va persuadir perquè es dutxara. En fer-ho, la víctima es va adonar que estava tancat dins del bany: sentia sorolls de portes i passos i va sospitar que hi estava passant alguna cosa més.
Quan l'home va aconseguir eixir-ne, va sorprendre dos dones més rebuscant a l'interior de l'armari de l'habitació, observant com una d'elles portava un rellotge a la mà. Una d'elles, a més, el va espentar contra la paret per a poder fugir. Moments després, quan la víctima es trobava en estat de xoc per l'ocorregut, va sonar el timbre. Era la primera dona que, ara, li reclamava que li retornara la motxilla i un abric que havia oblidat al sofà. L'ancià no la va deixar entrar i ella el va amenaçar de telefonar a la policia.
Els agents van comprovar que les habitacions estaven revoltes i van observar diverses caixes de rellotges obertes. La víctima va afirmar que les presumptes autores li havien sostret, entre altres coses, sis rellotges i una caixa amb joies d'or. Tot seguit, van examinar la motxilla de la sospitosa i els policies van localitzar calcetins, que empraven habitualment les autores per a facilitar els robatoris amb força en domicilis usant-los com a guants per a no deixar empremtes.
Més llegit
-
Una allau mata tres esquiadors, dos d'ells coneguts muntanyencs i influenciadors
-
La policia busca un grup de menors que van apallissar indiscriminadament almenys quatre persones a València
-
Nit de Cap d'Any freda i amb possibles plugims al litoral per a acomiadar 2025
-
Cap d'Any amb oratge estable i fred. Pluja i neu els primers dies del 2026?
-
L'avi dels menors desapareguts a Indonèsia: "Hi ha poca probabilitat de trobar-los vius"
-
Puja un 14% l'administració de vacunes contra la grip en comparació amb l'any anterior